Have a Funtoystic Christmas @ Mid Valley 2010^^

Posted: 23 December 2010 by Lisa717 in
6

Since I'm so 'Christmas-sick',
picture snapping at 1 venue is not enough for me!!
.
.
So, I went straight to Mid Valley
for another round of picture snapping after 1 Utama!!
.
.
Yes, it sounds that I'm so freaking free & crazy...
but please bear with it cz that's what I love to do^^
.
.
Before you proceed to view the pictures,
I just wanna remind you that there are TONS of Pictures!!!
Please bear with the heavy loading and I'm really sorry about it~~
.

.

.
Photobucket
~Have a Funtoystic Christmas~
The theme of the Christmas decoration in Mid Valley^^
Obviously, there are lot of toys instead of Christmas trees!!!
.

.




Photobucket
It's so good to see such wonderful decorations 
cz it really draws me back to  my childhood memories^^
Missing my late father who pampered me so much & always bought toys for me!!
.

.

.
Photobucket

Huge music box + a ballet dancer^^
.

.

.
Photobucket
Helpppppppp!!!
Hahaha.. I purposely add on such caption since the clown has such pity face~~
.

.

.
Photobucket
.

.

.
Photobucket
Fancy Merry-Go-Round~~
.

.

.
Photobucket
It's good to see but too bad you can't ride on it^^
.

.

.
Photobucket
Awwww...
fluffy soft toys which placed on the mat!!!
.

.

.
Photobucket
I went crazy when I saw these huge teddy bears!!!
How I wish I could bring them home^^^
.

.

.
Photobucket
Oh my god~~
This is even more and more huge!!!
How much does it cost if they are going to sell this??
RM1k perhaps??
.

.

.
Photobucket
Whoaaaa!!!
Ohh laaaa laaaaa!!!!
This teddy bear is extremely huge for me!!
Not sure if it can fit in my tiny room or not..
.

.

.
Photobucket
Frankly, you can sense the heaviness of its hand~~ :P
.

.

.
Photobucket
Thanks to the pretty stranger who snapped this pic for us^^
.

.

.
Photobucket
Arrrrrggghhh..
I can't get rid of it!!
.

.

.
Photobucket
Oh dear teddy,
would you be me 'Christmas' this year??
.

.

.
Photobucket
Love u, teddy~~
.

.

.
Photobucket
When we were waiting for the chance to snap pic with the bear bear,
those cutie kids captured my eyes with their adorable look!!
Especially the gal who hugs the teddy's leg^^
.

.

.
Photobucket
Me & my dada acting crazily^^
.

.

.
Photobucket
Yea..let it snow..let it snow..
but too bad there's no snow at all~~ :P
.

.

.
Photobucket
I'm trying my best to imitate the huge toy next to me..
But it seems I look like having constipation, lol :P
.

.

.
Photobucket
Well, this is very obvious that I'm not imitating but making fun of it~
hope y'all enjoy^^
.

.

.
Photobucket
If this teddy place in my room,
I will surely fully utilize it!!
Don't you think so??
It can b used as sofa, bed, pillow, bolster & etc^^
.

.

.
Photobucket
Another picture which I find it kinda interesting to add on such caption^^
.

.

.
Photobucket
What's this??
Horse? Donkey?
Haha.. can anyone figure it out??
.

.

.
Photobucket
This is a very macho deco by Kipling^^
.

.

.
Photobucket
Pinky pinky~
My favourite^^
.

.

.
Photobucket
This is my 1st time seeing such pretty Christmas tree~
It's made up of feather^^
.

.

.
Photobucket
Reindeers in blue~~~
Ain't they look like being poisoned?? :P
.

.

.
Photobucket
Various Christmas deco by various cosmetic outlets^^
.

.

.
Photobucket
Last pic of the day^^
Mr.Teddy wanna wish y'all a very Merry Jolly Christmas^^
.
.
Spread your love to everyone in this Christmas
& don't forget to tell your love ones
that you care for them & love them all the time^^
.

.

.
That's all for today,
take care my dear friends & readers!!
Enjoy your Christmas 'gao gao' ya!! :P
God bless y'all^^

6 comments:

  1. Casendra says:

    Nice! Photos are awesome! hehee... wish u a very very nice christmas and year ahead ok? :)

  1. cazzycazz says:

    awwww sis, this is really nice! I don't even have a single picture with me in the malls, nor any actions in churches or services..... Coz im sick! huhuhu...... Got quarantined at home when the rest are all out to church and makan :(

    But it's okay, i have your pictures to look at, at least? I feel the joviel mood ^______^ Merry Christmas to you and your family!!! Hugzzzzzz

  1. hey girl!

    this haircut super suits u!! ==)

    and wow... really nice trees... the malls in malaysia are coming up with better decorations every year eh...

    MERRY CHRISTMAS!!

  1. Xjion89 says:

    wow, Christmas Mall raider..hahaha, so nice! This time, din get to go to anymore coz already balik kampung....><

    hehehe, the teddy bear is huge!!!

  1. Lisa717 says:

    Dear casendra: thanks thanks~~ may the same goes to you^^ God bless..

    Dear cazz: oooppsssyy~~ sorry to hear that.. are you feeling ok now?? I bet you are already got well rite?? hehehe..glad to hear that my pics could make you feel jovial~ take good care of ur health ya!! Happie New Year 2011^^

    Dear goingkookies: gal, thanks for dropping by~ heheh.. thanks for the compliment abt my hair~~ yes, those decorations in the malls are super awesome!! you didn't back to msia for Xmas??

    Dear xjion: hahhaa.. what a nice nick-xmas mall raider~~ hahaha.. it's alrite that u din get to the mall..at least u can see it frm my pic.. ya~~ how i wish the huge bears were mine!! hahaha!!

  1. Anonymous says:

    I've been browsing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. It's pretty worth еnough fоr mе.
    In my opinion, if all sіte owners аnd bloggeгs maԁe gοod сontent as уou did, the internet
    ωіll be a lot mοгe useful than eѵer befοre.


    My site :: fast payout loans